dinsdag 12 maart 2013

Maartse bui ???










6 opmerkingen:

  1. Wat ik onderhand als doffe ellende beschouw, levert toch nog iets moois op: uw foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sneeuw levert inderdaad steeds weer opnieuw leuke foto's op... Maar lente- en zomerfoto's zijn ook niet mis, dus laat die sneeuw maar snel verdwijnen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De foto zijn erg mooi, maar dat het mogelijk is ze in zo'n maartse winterweek te maken vind ik tóch triest.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die sneeuw begint hier ook serieus mijn voeten uit te hangen, hoor. Maar sneeuwfoto's in maart zal ik (hopelijk) niet dikwijls meer kunnen maken, dus toch maar eventjes een tuinwandelingetje gemaakt....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maartse bui? ... eerder sneeuwstorm als ik jouw foto's zie :-)

    BeantwoordenVerwijderen